l

Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Εμανουέλ Ρουίς στο AEK1924: Εμένα μου έμαθαν να τη λέω ΑΕΚΑΡΑ

Το ΑΕΚ1924 εντόπισε τον παλιό Αργεντινό επιθετικό της Ένωσης, Εμανουέλ Ρουίς, και εκείνος από το Μπουένος Άιρες όπου βρίσκεται θυμήθηκε την ΑΕΚάρα του, έστειλε το δικό του μήνυμα στους οπαδούς της "Ένωσης" και εξέφρασε την επιθυμία του να μπορέσει να βοηθήσει αφιλοκερδώς την ομάδα από την Λατινική Αμερική στέλνοντας ταλέντα να δοκιμαστούν.
-Εμανουέλ τη θυμάσαι από την Ελλάδα. Έχουν περάσει χρόνια...
"Όσα χρόνια και να περάσουν θα θυμάμαι την ΑΕΚάρα. Κυρίως τον κόσμο της, που έδινε ιδιαίτερο χρώμα στα παιχνίδια της. Ο μεγαλύτερος φίλαθλος κόσμος στην Ελλάδα. Ο πιο ζωντανός. Μόνο στην ΑΕΚ και στην Μπόκα Τζούνιορς μπορείς να συναντήσεις τέτοιον κόσμο..."
-Από την ΑΕΚ τι θυμάσαι; Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή σου;
"Τι να πρωτοθυμηθώ ; Η καλύτερη στιγμή είναι το παιχνίδι με την Μπαρτσελόνα. Ακόμη κοιτάω τις φωτογραφίες και ανατριχιάζω. Ξέρεις τι είναι μετά από τόσα χρόνια, να κοιτάς τις φωτογραφίες, να βλέπεις βίντεο και να ανατριχιάζεις σαν να παίζεις; Εκείνη τη χρονιά αποκλείσαμε την Μπάγερ Λεβερκούζεν, κάναμε εξαιρετική πορεία. Είναι η ΑΕΚάρα μου. Εμένα ΑΕΚάρα μου την έμαθαν να τη λέω όχι ΑΕΚ.
-Πληροφορείσαι την ελληνική επικαιρότητα; Έμαθες ότι η ΑΕΚ έπεσε στην τρίτη κατηγορία και πλέον αναγεννιέται με σταθερά βήματα;
"Ναι τα έχω μάθει όλα. Να σου πω κάτι, η ΑΕΚ είναι αυτή που έμαθα. Ξεκινάει τη χρονιά και έχει στόχο να πάρει το πρωτάθλημα, να παίξει στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν με ενδιαφέρει που παίζει, δεύτερη, τρίτη κατηγορία. Εγώ αυτό έχω στο μυαλό και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει όπου και να παίζει. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Αυτό ξέρω."
-Παλιοί συμπαίκτες σου είναι πλέον σε νευραλγικές διοικητικές δομές για την ομάδα. Πως το κρίνεις;
"Το ξέρω. Άκης Ζήκος. Έζησα μαζί του, ήμασταν δίπλα στα αποδυτήρια. Κανένας δεν αγαπάει την ΑΕΚ πιο πολύ από αυτόν. Είναι περισσότερο ΑΕΚ από τον καθένα. Τραϊανός Δέλλας. Τι μπορεί να πει κανείς γι αυτόν τον  παιχταρά. Έκανε την καριέρα που ονειρευόταν όλοι. Άλλοι ονειρευόταν να παίξουν στη Ρόμα, αυτός το έκανε. Αυτοί είναι οι κατάλληλοι. Αν δεν ξέρουν αυτοί, ποιοι ξέρουν;"

-Θα δούλευες από οποιοδήποτε πόστο στο μέλλον στην ΑΕΚ; Θα επέστρεφες Ελλάδα;
"Λοιπόν, θέλω να βοηθήσω την ΑΕΚ και χωρίς λεφτά. Να το γράψεις έτσι ακριβώς όπως σου το λέω. Δεν θέλω ούτε πέσο, θέλω μόνο να ανταποδώσω την  αγάπη του κόσμου. Έχω Ακαδημίες εδώ στο Μπουένος Άιρες μαζί με τον Ρικέλμε και άλλους παλιούς συμπαίκτες μου στην Μπόκα. Είναι από τις καλύτερες Ακαδημίες στη χώρα και τροφοδοτούμε συνεχώς όλες τις ομάδες της Πριμέρα (σ.σ πρώτη κατηγορία Αργεντινής). Θέλω να στείλω παιδιά στην Ελλάδα να δοκιμαστούν. Δεν θέλω να πάρω τίποτα, θέλω μόνο να βοηθήσω την ΑΕΚάρα μου. Οι Αργεντινοί έχουν δίψα για μπάλα."
-Ποιο είναι το μήνυμα που θα ήθελες να αφήσεις στο κόσμο της ΑΕΚ;
"Θέλω να τους αποδείξω έμπρακτα ότι δεν τους ξεχάσει μετά από τόσα χρόνια. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος κόσμος στον κόσμο μαζί με την Μπόκα Τζούνιορς.
Το λέω παντού, έπαιξα και στο Ισραήλ και στην Αργεντινή σε άλλες ομάδες, αλλά αυτό δεν το έχω ξανασυναντήσει. Μου έχουν μείνει στη μνήμη. Είμαι τόσα χιλιόμετρα μακριά, και όμως νιώθω αυτή τη μαγεία όταν μπαίναμε στον αγωνιστικό χώρο και τραγουδούσαν.
Για εμένα δεν ξέρεις τι σήμαινε αυτό. Με πόρωνε, με δυναμίτιζε, μου έβαζε φωτιά να ματώσω για τη φανέλα που φορούσα. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω."

 Γράφτηκε από  Βασίλης Τεμπέλης 
 http://www.aek1924.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Widget by:Blogger Tips