l

Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Ένα μήνυμα για την ΑΕΚ…

Μια απάντηση στην «κοπέλα με την ντουντούκα» για το αν η ΑΕΚ είναι ιδέα
Διάβασα πρόσφατα, ότι στην περίφημη συγκέντρωση των «συλλογικοτήτων» που έγινε πρόσφατα στην Νέα Φιλαδέλφεια, κατά του γηπέδου της ΑΕΚ, μια κοπέλα πήρε την ντουντούκα και … βροντοφώναξε στους συγκεντρωμένους, πως «οι ομάδες δεν είναι ιδέες».
Ειλικρινά δεν ξέρω αν οι ομάδες είναι ιδέες. Μπορώ να μιλήσω μόνο για την ΑΕΚ και το πώς την αντιλαμβάνομαι εγώ από μικρό παιδί. Έτσι όπως μου την έμαθαν, μου την δίδαξαν, μου την πέρασαν μέσα από την οικογένεια μου… Είναι η ΑΕΚ ιδέα; Ποιος ξέρει… Είναι όμως σίγουρα κάτι ιδιαίτερο. Είναι κάτι που μιλάει στην ψυχή και στο συναίσθημα, κάτι που σημαδεύει όποιον συνδεθεί μαζί της. Όποιον παθιαστεί, όποιον την αγαπήσει, όποιον της αφιερωθεί… Είναι σίγουρα πολλά περισσότερα από μια ποδοσφαιρική ομάδα, από έναν αθλητικό σύλλογο. Είναι πάρα πολλά πράγματα η ΑΕΚ.


 Τα τελευταία χρόνια, στην διαδρομή για το χωριό μου στην Βόρεια Εύβοια, φτάνοντας λίγο έξω από την Λίμνη, συναντάω αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία.

 Από την πρώτη στιγμή συγκλονίστηκα. Και σίγουρα πρέπει να είσαι «μύστης» αυτού του κάτι ιδιαίτερου που αντιπροσωπεύει η ΑΕΚ, για να συγκλονιστείς.
Πάντα, όταν είναι να πλησιάσω σε αυτό το σημείο, νιώθω κάτι να μου σφίγγει την καρδιά, νιώθω συναισθήματα τόσο έντονα όσο σε κάποιες από τις πιο έντονα φορτισμένες συναισθηματικά στιγμές της ζωής μου. Πάντα το ίδιο. Όσες φορές και να έχω περάσει.
Πριν μερικές μέρες, ίσως ακόμη πιο επηρεασμένος από αυτό που διάβασα ότι είπε η κοπέλα με την ντουντούκα, σταμάτησα στο σημείο και αποφάσισα να το βγάλω φωτογραφία. Ένας νέος άνθρωπος. Ένας άνθρωπος 42 ετών που έχασε την ζωή του προφανώς σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα λίγο έξω από την Λίμνη. Δεν γνωρίζω καν το όνομα του και παρεμπιπτόντως παρακαλώ οποιονδήποτε δει την φωτογραφία διαβάσει το κείμενο κι έχει την καλή διάθεση, να μας πει το ονοματεπώνυμο του.
Ένας νέος αδικοχαμένος άνθρωπος, για τον οποίο στο σημείο που ο δρόμος του σε αυτή την ζωή πήρε τέλος, εκεί που αποφάσισαν οι δικοί του άνθρωποι να φτιάξουν κάτι για να τιμούν την μνήμη του, θεώρησαν ότι θα την τιμήσουν περισσότερο, ότι ίσως θα κάνουν και τον ίδιο εκεί ψηλά πιο χαρούμενο, με το να τονίσουν την αγάπη του για την Αθλητική Ένωση Κωνσταντινουπόλεως.
Αυτό που για μια κοπέλα με μια ντουντούκα… δεν είναι ιδέα.
Ειλικρινά μακριά από μένα κάθε πρόθεση να χρησιμοποιήσω την μνήμη του αδικοχαμένου ΑΕΚτζή, σε μια διαμάχη, έστω και με αντικείμενο το γήπεδο της ΑΕΚ. Το κάνω όμως, γιατί θεωρώ ότι είναι η καλύτερη απάντηση για όποιον θέλει να μάθει τι είναι η ΑΕΚ και τι αντιπροσωπεύει για τους πιστούς οπαδούς της, μεταξύ των οποίων κι αυτοί που επέλεξαν να δίνουν το παρών στην Νέα Φιλαδέλφεια για να υπερασπιστούν αυτά που θεωρούν «Ιερά και Όσια».
Και κυρίως το κάνω γιατί κάτι μέσα μου λέει, πως η ψυχή του αδικοχαμένου «Ενωσίτη», αυτού που οι δικοί του άνθρωποι γνωρίζουν πως αυτό που έφτιαξαν για να τιμούν την μνήμη του ο ίδιος θα ήθελε να έχει το χρώμα της ΑΕΚ, θα αγαλλιάσει. Γιατί μπορεί έστω κι έτσι να στείλει ένα μήνυμα… Με απήχηση στις καρδιές και στις ψυχές πολλών από μας.

http://www.aekarena.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Widget by:Blogger Tips